Vraag & Antwoord

Je vindt hier alle vragen over het reserveren van een parkeerplek, parkeren bij Comfort Parking, het annuleren of wijzigen van een boeking en over de locaties. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan via de klantenservice contact met ons op.

Algemeen

U herkent onze Comfort Parking chauffeur aan de zwarte jas met Logo en bedrijfsnaam die hij draagt.

Op uw reserveringsbevestiging staat een adres en een routebeschrijving. Het adres kunt u invoeren in uw navigatiesysteem. Ook op de website van Comfort Parking onder het kopje “routebeschrijving” ziet u een routekaartje waarop u snel kunt zien waar we ons bevinden.
Comfort Parking is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend.

Comfort Parking klantenservice is 7 dagen per week van 08:30 tot 17:00 telefonisch bereikbaar op 020 369 7503 of per email via klantenservice@comfortparking.nl
Onze chauffeurs zijn 24 uur per dag 7 dagen per week telefonisch bereikbaar op:
Shuttle vervice: 020 369 7505
Valet service: 020 369 7500 

Reserveren

Nadat u heeft gereserveerd ziet u automatisch uw reserveringsbevestiging op uw scherm. Daarnaast wordt er een reserveringsbevestiging naar u gestuurd per e-mail. Heeft u geen e-mail ontvangen dan kan het zijn dat uw reserveringsbevestiging in uw ongewenste mailbox (spam) is terechtgekomen. Check dan even uw ongewenste emailbox s.v.p.
Wanneer de vluchtgegevens nog niet bekend zijn, vult u “00:00” in bij “aankomsttijd” en “00:00” bij “landingstijd terugreis”. Wanneer de datum van uw terugreis nog niet bekend is, vult u een geschatte datum in bij “retour” op Schiphol. U kunt dan alsnog tot 12 uur van te voren kosteloos uw gegevens aan ons doorgeven.
U kunt te allen tijde per email uw reservering wijzigen. Indien u de wijziging vóór de overeengekomen vertrektijd aan ons bekend maakt zijn hier geen extra kosten aan verbonden. Geeft u de wijziging na de overeengekomen vertrektijd aan ons door dan wordt er per extra dag €7,50 in rekening gebracht.
Ja, u kunt op de website van Comfort Parking voor iemand anders betalen via ideal/bankoverboeking en creditcard. U kunt ook op Schiphol contant betalen bij onze chauffeur. Alle betalingen dienen vooraf voldaan te zijn.
Het is geen probleem als u de reserveringsbevestiging niet kan afdrukken. Comfort Parking herkent u aan uw naam, uw auto of uw reserveringsnummer. Wilt u zo vriendelijk zijn om per email: klantenservice@comfortparking.nl, door te geven dat u de reserveringsbevestiging niet kan afdrukken, zodat wij dit voor u kunnen doen.

Parkeren

Bij aankomst kunt u zelf uw auto parkeren. U hoeft uw autosleutels niet af te geven.
Uw auto wordt in een afgesloten en met camera’s beveiligde parkeergarage geparkeerd. Tevens zijn er 24 uur per dag, 7 dagen per week medewerker(s) aanwezig in en rondom de parkeergarage.

Indien u later terugkomt dan gepland dan dient u dit per email aan Comfort Parking bekend te maken via klantenservice@comfortparking.nl Er wordt € 10,- per extra dag in rekening gebracht.

Indien u de boeking niet heeft geannuleerd of de boeking heeft geannuleerd na de overeengekomen vertrektijd, maar niet verschijnt (no-show), wordt het hele bedrag in rekening gehouden.
U kunt op de website van Comfort Parking betalen via ideal/bankoverboeking en creditcard. U kunt ook op Schiphol contant betalen bij onze chauffeur. Pinnen is niet mogelijk. Alle betalingen dienen vooraf voldaan te zijn.

Als uw vraag niet tussen “ veelgestelde vragen” staat kunt u contact met opnemen met Comfort Parking. Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar voor al uw vragen via telefoonnummer: 020 369 7503 en per e-mail via klantenservice@comfortparking.nl.

Indien u eerder of later terugkomt dan gepland, dient u dat, om vertraging te voorkomen, per e-mail: klantenservice@comfortparking.nl of telefonisch: 020 369 7503 door te geven aan Comfort Parking.

U geeft de exacte datum aan waarop u terugkomt op Schiphol. Als u bijvoorbeeld op 19 mei om 23:00 uur vertrekt en op 21 mei om 01:00 uur ’s nachts aankomt op Schiphol, dan vult u bij datum landing Schiphol in: 21 mei.
De promocode is een kortingscode die u wellicht ontvangen heeft van ons. Ook is dit veld bedoeld voor reisbureaus om in te vullen. U hoeft hier niets in te vullen.
Als de parkeerplaats vol is op de door u aangegeven data, krijgt u dit direct te zien op uw scherm en kunt u uw reservering niet verder afmaken.

Zodra u arriveert rijden we direct weg. We rijden voor iedereen apart heen en weer. De vertrekhal ligt op ongeveer 5 minuten rijden afstand.

Comfort Parking beschikt over parkeerplaatsen die geschikt zijn voor mindervaliden en doet er alles aan om u zo aangenaam mogelijk te vervoeren. Uw rolstoel of rollator vervoeren wij zonder toeslag.
Op ons terrein zijn meer dan 20 camera’s aanwezig. Verder is er een geavanceerd toegangsbeheer voor alle medewerkers aanwezig. Een alarmsysteem staat altijd aan. Het terrein is rondom met een hek beveiligd. Er zijn altijd mensen van Comfort Parking aanwezig.

Overige vragen

Op het moment dat u bij ons een reservering plaatst, ontvangt u van ons een reserveringsbevestiging per email. Bij de Shuttleservice parkeert u uw auto zelf en vindt u in de bijlage van deze email een contract die niet ondertekend wordt bij uw vertrek naar het buitenland. Bij de Valetservice vindt u in de bijlage van deze email een contract wat ondertekend wordt bij uw vertrek naar het buitenland. Dit contract geldt tevens als afgiftebewijs van uw auto aan Comfort Parking. In geval van schade verloopt het meldingsproces altijd via uw eigen verzekeraar. Wij zijn verzekerd tegen schade. Net als alle andere parkeerbedrijven van/op/bij Schiphol zijn wij niet verzekerd tegen diefstal.

Indien u een klacht heeft over het product en/of de dienstverlening van Comfort Parking, dan verzoeken wij u vriendelijk om een e-mail te sturen naar klantenservice@comfortparking.nl. Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst inhoudelijk beantwoord.

Ja, houdt u daarom onze website in de gaten voor onze aantrekkelijke acties. Zo bent u als eerste op de hoogte van alle acties.